2014. február 3., hétfő

2013-as összegzés

Január 1-jén három éves lett a könyves blogom, mostanában eléggé elhanyagoltam szegénykét...
A nagyon-nagyon szemfüles és kitartó olvasóim észrevehették, hogy jobboldalt azért szépen növögetett az olvasmányaim listája, végül 48 könyvet olvastam el 2013-ban, némelyikről biztosan írok majd új bejegyzést.
Tavaly főként e-könyveket olvastam, bár pont az utolsó volt papíralapú, Dan Brown: Inferno.

Tavalyi elhatározás volt, hogy megismerkedem Cassandra Clare, Sherrilyn Kenyon, Douglas Preston+Lincoln Child, Gena Showalter, George R R Martin, Joanne Fluke és Suzanne Collins könyveivel. Ezt majdnen teljesítettem is, mondjuk Larissa Ione-t idén olvastam, sőt újabb kedvenc szerzőm lett, a listában nem szereplő Jeffery Deaver. 2014-ben George R R Martin és Joanne Fluke várnak még arra, hogy felfedezzem őket, de nyitott vagyok (szinte) bármire :)

2 megjegyzés:

  1. Ez a poszt jól elbújt a többi között, csak most találtam meg! Nem baj, ha nem olyan gyakoriak a bejegyzések, csak ne hagyd abba! :-) 3 év nagy idő!
    És gratula a 48 könyvhöz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nem tervezem abbahagyni, az biztos, hogy oldalt továbbra is hűségesen vezetem az olvasmányok listáját.

      Törlés