2011. október 2., vasárnap

Fejős Éva: Dalma

"Havasi Dalmát háromévesen hagyja el a boldogság. Ekkor határozza el, hogy többé egy szót sem szól a világhoz, boldoguljon az nélküle. Na persze az élet közbeszól, és nem engedi, hogy Dalma idő előtt kiszálljon. Így talál barátra a kiközösítettségben, így indul virtuális útra, hogy édesanyját megvédje egy nagyon is valóságos veszélytől (a szerelemtől), és így izguljuk végig mi, olvasók is Dalma kalandjait, felelevenítve saját gyermekkorunk elfeledett vagy éppen beváltott álmait."


"Ugye emlékeznek kedvenc ifjúsági regényeikre? Fejős Éva hat sikerkönyvvel a háta mögött a Cuba Libréből megismert és megszeretett Havasi Dalma történetét írta meg, nem csak az ifjúsági irodalmat kedvelőknek! A Dalma egy különleges lány varázslatos világába enged bepillantást; az álmokba menekülő, a felnőttvilágot sokszor félreértő törékeny kislány, és a sorsfordító, érett gondolkodású már-már felnőtt nő érzékeny korszakhatárán, hol szívszorítóan fájdalmas, hol önfeledten szórakoztató, meglepő és vadonatúj hangon, az írónőtől megszokott szeretettel."

Fejős Éva és Dalma

„Miután megírtam a Cuba Librét, a regény egyik hősnőjétől, Havasi Dalmától nem tudtam „elszakadni”. Kíváncsi voltam, milyen lehetett a gyerekkora – ezért megírtam. Alighogy befejeztem a Cuba Librét, azonnal belevetettem magam ebbe a történetbe, és éjszakákon át ki sem szálltam belőle, addig, míg Dalma gyerekkora ki nem bontakozott a monitoron. Ajánlom ezt a könyvet minden felnőttnek, aki még emlékszik rá, milyen volt gyereknek lenni (azoknak is, akik már kezdik elfelejteni), illetve minden tininek, aki még az út elején jár...”

Én is csak ajánlani tudom,  nagyon érdekes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése