2011. január 2., vasárnap

2010-es olvasmányaim

Lássunk először néhány számadatot.

2010-ben pont 100 könyvet olvastam, összesen 41593 oldalt.
A három legrövidebb két J. D. Robb novella volt (94-95 oldal), valamint George Orwell: Állatfarm (131 oldal).
A három leghosszabb: Ken Follett: A titánok bukása (968 oldal, ez egyébként a jubileumi 100. könyv), J. R. Ward: Megbosszult szerető (944 oldal) és J. R. Ward: Halhatatlan szerető (816 oldal).

Nem tudnék megnevezni csak egy könyvet, hogy melyik volt a legjobb, talán az újonnan felfedezett J. R. Ward-regények tetszenek a leginkább, a Fekete Tőr Testvériség- és a Bukott angyalok-sorozat egyaránt.

J. R. Wardon kívül megtetszett Fejős Éva és Tess Gerritsen is, kíváncsi leszek további regényeikre.

Nora Roberts-lelkesedésem töretlen, tavaly 35 könyvet olvastam tőle, és rajongója lettem az ő J. D. Robb álnéven írt, jövőben játszódó krimijeinek is, 22 könyvnél tartok, és még van a könyvtárban, amit nem olvastam.

Ami viszont csalódás volt, az Vavyan Fable új novellagyűjteménye (Kedves, mint egy kéjgyilkos), a régi könyvei sokkal jobban tetszettek, ugyanez a helyzet Robin Cookkal is.
Orwell: 1984 c. regénye egy kicsit megviselt, néhány oldalnál többet nem tudtam egyszerre olvasni, annyira nyomasztott. Sőt volt olyan rész is, amit átugrottam, ilyet nagyon-nagyon ritkán teszek...

Apropó, könyvtár. Az, hogy beiratkoztam (mármint Anna és Veronika :-)), jelentős szerepet játszott abban, hogy ennyire rákaptam ("visszakaptam") az olvasásra.

A teljes listát jobboldalt lehet olvasni, a végén felsoroltam a 2008-2009-es könyveket is, valamint a hangoskönyveket.

2009-ben ezt írtam 2010-re vonatkozóan:
"Nagyon remélem, hogy megjelenik magyarul B. T. Bradford Ravenscar-trilógiájának befejező kötete, Meyertől a Breaking Down, valamint az Eragon 4. része legalább angolul..."
Ezek közül csak az utolsó nem teljesült, olyannyira, hogy még a várható megjelenés dátumáról sincs semmilyen információ.
Kellemes meglepetésként megjelent egy új Dan Brown, Ken Follett és Lee Child-regény.

Idén várható a 9. Fekete Tőr Testvériség angolul, talán magyarul is, az Eragonnak pedig továbbra is nagyon várom a végét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése