2022. január 2., vasárnap

2021-es összegzés

Tavaly 59 könyvet olvastam el.

Még mindig tart a COVID, tavasszal a harmadik hullám miatt két hónap távoktatás volt, ebben az időszakban készült el a könyveskuckóm. Ősszel-télen a negyedik hullámban volt részünk, már mindenkinek tele a hócipője mindennel :(

Újraolvastam a Magisztárium-sorozatot, még mindig rajongója vagyok :)

Néhány sorozatnak csak az első kötetét olvastam, mert nem fogott meg, de például Elle Kennedy: Off Campus, illetve Briar U sorozata beszippantott.

Rick Riordan legújabb könyveivel sem okozott csalódást, és nagyon sajnáltam, hogy Gregg Hurwitz: Orphan X sorozatából csak három kötet jelent meg magyarul. 

Az évet A csütörtöki nyomozóklub üdítően könnyed, humoros krimivel, illetve az Iskolák Országos Versenyének második trilógiájával zártam, nagyon tetszettek.


1. Sarah Dessen: Lock & Key – Kulcsra zárt szív
2. Balássy Fanni: Hol is kezdjem
3. Holly Black – Cassandra Clare: The Iron Trial – A vaspróba
4. Holly Black – Cassandra Clare: A rézkesztyű
5. Rick Riordan: Percy Jackson és a görög istenek
6. Holly Black – Cassandra Clare: A bronzkulcs
7. J. D. Robb: Halálos arany
8. Holly Black – Cassandra Clare: Az ezüstmaszk
9. Sarah J. Maas: Kingdom of Ash – Felperzselt királyság 1-2.
10. Holly Black – Cassandra Clare: Az aranytorony
11. David Gemmell: Trója – Az Ezüst Íj Ura I-II.
12. David Gemmell: A ​Villámlás Pajzsa 
13. David Gemmell – Stella Gemmell: Trója – Királyok bukása
14. Brandon Mull: A mesés menedék
15. Rick Riordan: Percy Jackson és a görög istenek
16. Angie Sage: Mágia
17. Rick Riordan: Az elrejtett orákulum
18. Fekete István: Bogáncs
19. Lee Child – Andrew Child: Az őrszem
20. Rick Riordan: Percy Jackson görög hősei
21. Rejtő Jenő (P. Howard):A ​három testőr Afrikában
22. Karen Chance: Megérint a sötétség
23. Karen Chance: Árnyak vonzásában
24. Karen Chance: Átölel az éjszaka
25. Rejtő Jenő (P. Howard): A szőke ciklon
26. Richelle Mead: The Glittering Court – Ragyogó Udvar
27. Gregg Hurwitz: Orphan X – Az Árva
28. Gregg Hurwitz: A Seholember
29. Gregg Hurwitz: Kíméletlen
30. Rejtő Jenő (P. Howard): A Nevada szelleme
31. Gill Hornby: Austen kisasszony
32. Justin Somper: Az óceán démonai
33. Andrew Gross: Egy kém Auschwitzban
34. Kalmár Tímea: A keresztöltés
35. Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem
36. Robin LaFevers: Sötét diadal
37. Rick Riordan: A sötét prófécia
38. J. R. Ward: Halhatatlanság
39. Sarah J. Maas: Föld és vér háza
40. A. O. Esther: Elveszett lelkek
41. Darren Shan: Démonmester
42. Robin LaFevers: Halandó szív
43. Kim Harrison: Dead Witch Walking – Boszorkányfutam
44. Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
45. Richard Roberts: Légyszi, ne mondd el a szüleimnek, hogy szupergonosz lettem!
46. Gill Hornby: Austen kisasszony
47. Bányainé Nagy Judit – Fancsikai Eszter – Tapasztó Orsi: Nem akarok beleszólni
48. Tom Wood: A bérgyilkos
49. Elle Kennedy: The Deal – Az üzlet
50. Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés
51. Elle Kennedy: The Score – A pont
52. Elle Kennedy: The Goal – A cél
53. Daniel Silva: A rend
54. Elle Kennedy: The Chase – A hajsza
55. Elle Kennedy: The Risk – A kockázat
56. Richard Osman: A csütörtöki nyomozóklub
57. Leiner Laura: Bízz bennem
58. Leiner Laura: Higgy nekem
59. Leiner Laura: Állj mellém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése